CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 10, 2012

Ha ha ha haks

Khakkk ptuih...
sorry yer...arini kurang sehat sikit..otak aku jem..bukan jem biasa ..tp tart jem..mesti best kan?..best korok mung..sakit palo ambo neh..smalam tido lambat tgk citer Kamen Rider Special Edition..uihss...syok weh...pastu satu dvd...sambung lagi..sampai abes episode..hehehe..aku tau la korang jeles ..kan kan kan..sbb takde DVD tu...oklah kita ke tajuk yg sebenonye lah yer...harini aku tatau wat pe..tetiba je aku nampak sebijik buah kepala..i eman kelapa la dei..salah eja..saje malas wat corrections..keh keh keh..so aku amek buah kelapa tu ..aku kupas baik punya...aku belah..pastu mesin....dengan secara automatiknya aku suh sepupu aku dgn segera pegi beli rempah alagappas dua bungkuih..berserta 4 bijik tomato..ngan lima nam ekor ikan kembung yg cute miut...bila semua barang dah ader..aku pun memulakan operasi...dan sepupu kembali menjalankan aktiviti Paranormal dia...iaitu TIDO..tau makan je dia..tp xkesah la...karang aku bagi makan kuah sudahh..huhuhu...sesudah beroperasi..maka siaplah gulai ikan kembung Penang style 2012 ..hahaks...pk punya pk..takkan nak makan gulai ikan je kot...maka aku pun memanggil sepupu aku buat kali ke dua...untuk pergi membuat quest mencari barang2 yang aku perlu..dgn muka yg maseh mamai dia pon pergi membuat quest tersebut...pabila semua dah ready aku pon buat la operasi kali kedua.....kali ni selesai sudah operasiku...
1.Ikan bakar
2.Telur Goreng (Ade le sayur2 kecik2 yg dah dipotong tuuu)\
3.Kari Ikan Penang
4.sayur campur
5.Sambal belacan (kalau xder bender ni aku tak lalu makan nasik)
6.Ulam timun.. (untuk mengurangkan rasa pedas hehe)
7.Kacang Buncis goreng + Ikan Bilis
8.Nasi leeeee....

So dgn cergas aku menyuruh sepupuku yg terbeliak bijik mata untuk menyusun apa yang patut...pastu ...

MAKAN LAA...

tunggu apa lagi....
then lepas makan aku pun tatau wat pe...so aku buka blog..dan menaip..untuk menghabiskan dakwat blog aku,.sekian tima kasih kerana membaca cerita yg boring ini..aku sendrik pun boring ngan Entry ni...cehh...cite cenggini pon nak taruk lam blog,..cam puyu je (a.k.a Poyo la ngok) ..ehh..apsal aku menaip lagi?bukan ke dah abes...aaahhh tak kisah lahhhh...terasa rajin plak...rajin macam AJK kampung aku...sbb tu aku slalu undi dia...ahh abaikan je dia..bkn hensem pon..hensem lagi pakcik man sebelah rumah aku...umah dia ader ASTRO wooo...ader astro je...gunanya haraaaammm....kena potong...buat eksyen je...tgk cam aku...Astro?Parabola?..elehh...benda camtu...AKU...

PON...

TAKDAK...

kekeke...watpe ...rugi $$ je..baik aku simpan tuk hari tua bangka...ye tak...oklah...terpaksa blah la plak..member ajak gi pekan kuah beli suar plak...potong betol laa...okla...i cont next time ye...kuundurkan diri dulu yer...

No comments:

Post a Comment