CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 9, 2012

All ABout S

Hadussss.pesal malam ni bosan sangat tah....awat rasa pelik je..nak berfesbuk sahabat2 favourite aku pun xonline..tambah2 seseorang yg aku memang duk menanti-nanti seperti menunggu hujung bulan dapat gaji..Cik S ..cukup je lah ngan huruf S ..kalau X tu xpayah duk gagah laa...aku bkn kaki X punya naa...aku nak berterus terang benderang seperti lampu spotlight stadium kat dia..tapi aku tak berani macam dia ni.....(sila tgk gambar di bawah)..


Sungguh bergaya kan?....hmm...nak wat camne..aku bkn bergaya sangat pon...moto buruk...keta tadaa..keta jiran aku ada la..itu jiran aku yang punye bukan aku...asal aku nak cakap kat die je aku jadi blur...asal nak cakap kat dia je aku jadi gagap jari jemari aku ni...(jari gagap ke?ahh...pepejelah..)...nak main game pun aku jadi NOOB...semua pasal asik nampak muka dia je kat memana...tgk kicap ...kuar muka dia...tgk peti ais..kuar muka dia...tgk cermin je kuar muka aku sendrik....tgk jamban plak nampak muka member aku Azamzuri a.K.a Tam ...xcaya?...cuba tgkk....


Haaa...sakit perut aku nengoknye...kan dah nak ke jamban...rambut dia leh wat berus..tapi tak kesahlah...dia member aku...dari dia hingus dok meleleh lagi kekeke....baik buruk,hudoh dia memang aku anggap cam adik aku,...eh..eh..pehal aku citer pasal ko plak tam...haram tol...hmm...xpelah tam aku bagi le publisiti kat ang skit...kesian kat ang..menjanda 7X...haha...niu lagu untuk hang...

Semoga kenangan lalu dijadikan tauladan dan EXP hidup anda....oklah cukuplah nak promote diri hang..buang dakwat blog aku ja...ape pe pon...S ttp di hati..huhu...lenn kali la sambung...aku malas nak taip..berangan lagi best......huahuahua....

Ok cauu...

No comments:

Post a Comment