CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 15, 2011

Kain pelikat Vs Ai-e

Kisah kain pelikat ni aku ingat sampai bila2 kerana ianya memang kenangan cukup malu AHAHAHAHhahaHAha

belum apa2 dah gelak.. kecoh tul aku ni... ok ok citer dia mcm ni
kisahnye bila dan waktu tu tak penting yg penting aku masa tu dah besar panjang.. kejadian ni adalah di kampung aku
aku ikut la parent aku balik kg kerana nak nak beraya di kampung
so esok nak raya, petang tu meriah la, semua sanak saudara, sepupu yg cun2 dan anak2 jiran yg lawa hahaha tapi itu aku abaikan seketika sbb aku nak citer pasal aku dan kain pelikat ni
so. bila malam kami semua ramai2 duk umah berbincang2 tanya kabar itu ini dan kat luar ada yg masak lemang dodol dan mcm2 le..
so disebabkan aku duk kampung masa tu, aku kena la pakai kain pelekat takkan la nak pakai jean atau suar pendek so tak sopan la. jadi aku pun nak tunjuk la diri2 lelaki yg sopan ala-ala teruna idaman dara eceh hahah
so bila dah larut malam, semua nak tido la.. cuti raya maklum ar ramai sanak saudara, bilik tak cukup so aku dan ada sedara2 lain tido kat ruang tamu ramai2.. memang best tido ramai2 mcm tu kan
so................... sedang lena diulik mimpi, aku punya la tido ala2 KL yg buas dan bangun pun paling lambat.. aku bangun masa tu dah terang org semua dah nak siap gi semayang raya
yang menjadi tanda tanya, SIAPAKAH YANG SELIMUTKAN AKU?
aku masa tu tgh baring2 dan blur tapi  tak bangun cuma aku rasa ada selimut dan aku terfikir sejenak, lalu rasa berterima kasih sbb kasi aku selimut masa aku tido
tiba2........ "AIK MANA KAIN PELEKAT AKU?"
aku punya saspen, rupa-rupanya kain pelekat aku jadi TALI PINGGANG. ARRGHHHHHH
Baru aku tau kenapa aku diselimutkan......

WKAKAKAKAKAKAKKAKAKAKAKA

Siapa yg selimutkan aku ni, apakah makcik, pakcik, sedara, sepupu yg cun? arghhhhhhhhhhhh
dgn pantas aku bangun aku mandi dan aku rasa MALU GILAAAAA
DAMN DAMN DAMN apakah mereka semua ataupun sebilangan sedara mara semua sudah tgk aku sebelum aku diselimutkan??

arghhhhhhh KATAKAN TIDAKKKKKKKKK

lepas tu balik semayang raya, aku tgk muka seko2 mcm biasa je, tada yg pelik.. tada yg gelak2 kat aku mahupun sebarkan gosip2 aku itu haha
takkan la diorg semua dah pakat jgn kecoh2 takut aku malu? tapi apa motif mereka selimut aku tu?
serius lepas ni aku dah cukup ngeri nak tido pakai kain pelekat kat umah sedara, takut dikhuatiri kain peleket bertukar menjadi tali panggang
walaupun ni kejadian betul dlm hidup aku, aku tetap anggap ini khayalan dan mainan mimpi utk men"cool"kan diri aku yg tekanan akan kemaluan aku yg terlampau itu

WKAKAKAKAKAAKAKA

JANGAN BIARKAN KAIN PELEKAT ANDA MENJADI TALI PINGGANG KARATE ANDA!

No comments:

Post a Comment