CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, October 30, 2010

Kesian Teraniaya!!!

Emm..tadi masa aku tgh cuci toilet..aku ader dgr bunyi benda pelik kat belakang...asal aku toleh je ilang asal aku toleh jer ilang...pastu dgn selambanya aku menge-mop lantai sambil dicurah ajax berbau sirap limau..tetiba aku dgr lagii rasanya kat luar...lalu aku pon berjalan ala2 moonwalk...sampai depan pintu jer...baru aku tau ape dia yang bunyi..

 Rupa Rupanya....ni diaaa.... 

 Terkejut aku...memula aku ingat spesis "tok ke" ke ...buleh gak aku timbang2 kilo...rupa-rupanya resaksa nyerang telaga tujuh...wow!! 1st time nih...slalu jadi kat jepon je...tanpa membuang masa aku ushar line kot kot orang nampak...bukan per..sebab aku nak bertukar ni....
Lalu Aku Menjerit..!!!!!
BERTUKARRR!!!!!
Dgn Machonya aku berkata Kamen Rider RaiJin !!!
tanpa membuang masa aku pergi siku lubang idung ngan kepala lutut resaksa tu..mau senak perut di jentik aku..kalau korang ader masa tuu mau tau betapa insafnya resaksa tu...huahuahua...kuat gak aku nehh....saje malas nak tunjuk jer...
Pastuu...

Aku belasah kaw kaw ,,..tapi sian gak aku belasah dia teruk2 dah nyawa2 ikan dah....lalu aku bisik le kat telinga dia...(sila rujuk gambar diatas) ..dgn nafas sekat2 dan tercungap-cungap dah nak kiok la resaksa ni..
lalu aku pun bisik...ngucap ngucap!!!...tapi satu jer,,,yang sempat resaksa tu gitau aku...korang tau apedia???.

Saya........





Nak..................




Pergi...........



Toilet je bang!!!!!.....


Alahai....pesal la ko tak bagi tau awal2.....naya jer...kesian kan kat resaksa tu....

isk isk isk....buat abis karan jer....

oklah...aku dah cerita dah apa yg jadi harini so....moral untuk cerita harini ni...

"Jangan sergah org tah aper aper...silap2 diri yang merana"

wakakakakakakakkakaka!!!!!!!

No comments:

Post a Comment